קידום במדיה חברתית? עלינו!
איך אנחנו יכולות לעזור?
תוכן משובח, עיצוב גרפי מדויק וקידום ממומן עם תוצאות
פיד מעוצב, סטוריז ורילז, קידום ממומן וקטלוגים
תוכן מעוצב ואיכותי, אוטומציות, קופונים, ניהול מועדון לקוחות
לכל עסק - הדרך שמתאימה לו כדי להגיע להצלחה. אין נוסחה קבועה אחת לכולם!
מוכרת מוצר אחד או 100 מוצרים? יש לך שירות מוביל או סדרת טיפולים? אתם עמותה וותיקה או צעירה? או שבחרת להפיק אירוע שנתי גדול או פסטיבל?
בחרי בתחום שהכי קרוב לשלך וראי איך זה עובד… איתנו
לפני שנצא לדרך נעבור על האתר שלך- האם הוא ממיר? איך מרגישה חווית המשתמש? ומה לגבי נראות בכל המכשירים?. נבדוק, נאיר, נתקן ורק אז נעבור לשלב הבא
כדי להציב מטרות ויעדים מדידים צריך לדעת איך לגשת אליהם. מי הקהלים שלך, איפה הם נמצאים ואיזה תוכן הם אוהבים לצרוך. איך נראית הפנייה אליהם ומה הכי ידבר אליהם בצבע, צורה וסגנון
נבחן תהליכי מכירה, משפכים ואטומציות- מה קורה לבד? מה דורש פעולות נוספות ואיך לא נפספס אף לקוח או לקוחה בדרך לצ'ק אאוט
נכין את גאנט העבודה בהתאם ונצא לקידום ממומן. איפה? איפה שהקהל שלנו נמצא- בגוגל, בפייסבוק, באינסטגרם. יו ניים איט.
עכשיו תורנו לנתח את התוצאות בדרך אל חשבון הבנק. האם הגדלנו קהלים, האם עמדנו במטרות המכירה ובכל שלב נתון נבחן איך אפשר למטב תוצאות ולהשתפר. קוראים לזה אופטימיזציה, אנחנו קוראות לזה החיים עצמם.
חודש נוסף לפנינו, מידי חודש נעדכן את תוכניות העבודה, ניפגש לקפה ואסטרטגיה רבעונית ונמשיך במלוא המרץ ליעד הבא.
לפני שנצא לדרך נעבור על האתר שלך- האם הוא ממיר? איך מרגישה חווית המשתמש? ומה לגבי נראות בכל המכשירים?. נבדוק, נאיר, נתקן ורק אז נעבור לשלב הבא
היתרון? לכולם יש מכנה משותף – אוהבות אומנות, רוכבי אופניים או מתעניינים ברפואה
נבחן תהליכי מכירה, משפכים ואטומציות- מה קורה לבד? מה דורש פעולות נוספות ואיך לא נפספס אף לקוח או לקוחה בדרך לצ'ק אאוט. נוודא שיש מלאי כרטיסים בכל שלב נתון ונדע מראש תמחור בכל שלב
יש סיכוי טוב שנמליץ על שיתופי פעולה עם גופין גדולים וארגונים בעלי עניין משותף ויחד נעשה מזה מטעמים!
עכשיו תורנו לנתח את התוצאות בדרך אל חשבון הבנק. האם הגדלנו קהלים, האם עמדנו במטרות המכירה ובכל שלב נתון נבחן איך אפשר למטב תוצאות ולהשתפר. קוראים לזה אופטימיזציה, אנחנו קוראות לזה החיים עצמם.
מדהים! אנחנו לא נשכח לספר לך איך למנף את ההצלחה הזאת- להפוך את הלקוחות המזדמנים ל"רב פעמיים" ולא רק לאירוע אחת לשנה. איך לשמור על קשר, מה להציע הלאה ומה כדאי לתחזק בהמשך לקראת האירוע הבא.
נבחן את כל הנכסים הדיגיטליים שלכם רגע לפני וניתן פידבק- נבדוק, נאיר, נתקן ורק אז נעבור לשלב הבא. כדי שנהיה בטוחות שיש לכם את הבסיס הכי חזק לצאת לדרך
כדי להציב מטרות ויעדים מדידים צריך לדעת איך לגשת אליהם. מי הקהלים שלכם, איפה הם נמצאים ואיזה תוכן הם אוהבים לצרוך. איך נראית הפנייה אליהם ומה הכי ידבר אליהם בצבע, צורה וסגנון
אחת המטרות הכי גדולות של עמותות הן העלאת המודעות לבעיה או המטרה של העמותה. האם יודעים עליכם? מכירים אתכם? זה הזמן להגדיל קהילה קיימת או ליצור אחת חדשה
נכין את גאנט העבודה בהתאם ונצא לקידום ממומן. איפה? איפה שהקהל שלנו נמצא- בגוגל, בפייסבוק, באינסטגרם. יו ניים איט.
לא פעם אנחנו נציע לכם לנהל את הקהילה בעוד ערוצי שיווק כמו אימייל מרקטינג- בטח ובטח אם תרצו שהאוהדים והעוקבות יהפכו לתורמות ותורמים בהמשך הדרך.
עכשיו תורנו לנתח את התוצאות בדרך. האם יצרנו קהילה אדוקה ועוקבת, הגדלנו קהלים, האם עמדנו במטרות ההחשיפה והמכירה ובכל שלב נתון נבחן איך אפשר למטב תוצאות ולהשתפר. קוראים לזה אופטימיזציה, אנחנו קוראות לזה החיים עצמם. בעיקר עם עמותות.
חודש נוסף לפנינו, מידי חודש נעדכן את תוכניות העבודה, ניפגש לקפה ואסטרטגיה רבעונית ונמשיך במלוא המרץ ליעד הבא.
נזהה את הקהל, נבין את צרכיו ועכשיו הזמן לחבר ביניהם.
נבנה שלבים לפיהם השיווק יעבוד – מחשיפה ועד מכירות וניתן להם לו"ז משוער וריאלי.
משפך מישהו אמר? אז כן, זה זה.
עכשיו תורנו. נבנה את גאנט העבודה, נכתוב את התוכן, נתכנן קמפיינים ממומנים, נתקצב הכל ונצא לרשתות החברתיות. פייסבוק, אינסטגרם, גוגל – יו ניים איט!
הגיע השלב בחודש לוודא שאנחנו בקצה הנכון מול היעדים והלו"ז שהצבנו. האם הגענו לקהל הנכון, עם המסר הנכון ובטיימינג הכי נכון? האם הגדלנו חשיפה? יצרנו מעורבות? בנינו קהילה? מעולה! עכשיו לומדות מהתוצאות ומהניתוח המעמיק ומסכמות
הגענו ליעד? עכשיו ניפגש לקפה או זום, נבין את התוצאות, נסיק מסקנות ונצא לחודש הבא אחרי אופטימיזציה נכונה ומדידה מדויקת.
למה איתנו
משאירים פרטים ונדבר על זה
סושיאל בלוג
איך להשתמש ב AI לכתיבת תוכן
להיות עם ולהרגיש בלי – איך להשתמש ב AI לכתיבת תוכן כמעט בכל שיחה עם לקוח פוטנציאלי אני נשאלת אם …
ביטוח לנכסים דיגיטלים – יש דבר כזה?
נכון, אמנם עוד לא המציאו ביטוח לנכס דיגיטלי, אבל בשנת 2024 ללא ספק מדובר על נכס לכל דבר. אז איך …
איך לבחור סוכנות דיגיטל
זה הזמן לברך אותך! החלטת שזהו, זה הזמן שלך להגדיל את הפעילות העסקית ולצאת לעולם של הגדולות. יכול להיות שההחלטה …
5 מיתוסים על עבודה עם סוכנות דיגיטל
מה עוד לא נאמר על עבודה עם חברת סושיאל (או סוכנות דיגיטל) חיצונית? אני רוצה לשבור לכן כמה מיתוסים וטעויות …
למה (וכמה) את חייבת למכור בפייסבוק?
מפחדת שהפוסטים שלך יהיו מכירתיים מידי? ומה המינון המומלץ לכתיבת תוכן שיווקי? אבל רגע- מה זה בכלל תוכן שיווקי והאם …
טיפ חשוב מאוד על קידום ממומן – איך אפשר באמת לחסוך כסף וזמן?
תכ'לס זה די פשוט. להכין מודעה ממומנת הכוונה. פשוט לוחצים בוסט פוסט, בוחרים קידום ב 100 ש"ח (כי מי רוצה …