Guide the way

קידום במדיה חברתית? עלינו!

איך אנחנו יכולות לעזור?

תוכן משובח, עיצוב גרפי מדויק וקידום ממומן עם תוצאות

פיד מעוצב, סטוריז ורילז, קידום ממומן וקטלוגים

תוכן מעוצב ואיכותי, אוטומציות, קופונים, ניהול מועדון לקוחות

לכל עסק - הדרך שמתאימה לו כדי להגיע להצלחה. אין נוסחה קבועה אחת לכולם!

אז מה הכי מתאים לעסק שלך? זה תלוי

מוכרת מוצר אחד או 100 מוצרים? יש לך שירות מוביל או סדרת טיפולים? אתם עמותה וותיקה או צעירה? או שבחרת להפיק אירוע שנתי גדול או פסטיבל?
בחרי בתחום שהכי קרוב לשלך וראי איך זה עובד… איתנו

חנויות
נתחיל בלעבור על האתר

לפני שנצא לדרך נעבור על האתר שלך- האם הוא ממיר? איך מרגישה חווית המשתמש? ומה לגבי נראות בכל המכשירים?. נבדוק, נאיר, נתקן ורק אז נעבור לשלב הבא

נדבר אסטרטגיה

כדי להציב מטרות ויעדים מדידים צריך לדעת איך לגשת אליהם.  מי הקהלים שלך, איפה הם נמצאים ואיזה תוכן הם אוהבים לצרוך. איך נראית הפנייה אליהם ומה הכי ידבר אליהם בצבע, צורה וסגנון

איקומרס למתקדמים

נבחן תהליכי מכירה, משפכים ואטומציות- מה קורה לבד? מה דורש פעולות נוספות ואיך לא נפספס אף לקוח או לקוחה בדרך לצ'ק אאוט

יאללה לשווק

נכין את גאנט העבודה בהתאם ונצא לקידום ממומן. איפה? איפה שהקהל שלנו נמצא- בגוגל, בפייסבוק, באינסטגרם. יו ניים איט.

מדידה

עכשיו תורנו לנתח את התוצאות בדרך אל חשבון הבנק. האם הגדלנו קהלים, האם עמדנו במטרות המכירה ובכל שלב נתון נבחן איך אפשר למטב תוצאות ולהשתפר. קוראים לזה אופטימיזציה, אנחנו קוראות לזה החיים עצמם. 

הגעת ליעד?

חודש נוסף לפנינו, מידי חודש נעדכן את תוכניות העבודה, ניפגש לקפה ואסטרטגיה רבעונית ונמשיך במלוא המרץ ליעד הבא.

פסטיבלים ואירועים
יש לכם אירוע ענק בדרך? פסטיבל, מירוץ או יריד אומנות? מעולה. נתחיל בתאריך היעד!

לפני שנצא לדרך נעבור על האתר שלך- האם הוא ממיר? איך מרגישה חווית המשתמש? ומה לגבי נראות בכל המכשירים?. נבדוק, נאיר, נתקן ורק אז נעבור לשלב הבא

נדבר אסטרטגיה
יש מטרה ברורה- מכירת כרטיסים או כמות מבקרים. עכשיו נותר להבין מי יהיו הרוכשים, המבקרות או הרצים והרצות, איפה הם נמצאים ואיזה תוכן הם אוהבים לצרוך. איך נראית הפנייה אליהם ומה הכי ידבר אליהם בצבע, צורה וסגנון.
היתרון? לכולם יש מכנה משותף – אוהבות אומנות, רוכבי אופניים או מתעניינים ברפואה
תשתיות מוכנות

נבחן תהליכי מכירה, משפכים ואטומציות- מה קורה לבד? מה דורש פעולות נוספות ואיך לא נפספס אף לקוח או לקוחה בדרך לצ'ק אאוט. נוודא שיש מלאי כרטיסים בכל שלב נתון ונדע מראש תמחור בכל שלב

יאללה לשווק
נכין את גאנט העבודה בהתאם ונצא לקידום ממומן. איפה? איפה שהקהל שלנו נמצא- בגוגל, בפייסבוק, באינסטגרם. יו ניים איט.
יש סיכוי טוב שנמליץ על שיתופי פעולה עם גופין גדולים וארגונים בעלי עניין משותף ויחד נעשה מזה מטעמים!
מדידה

עכשיו תורנו לנתח את התוצאות בדרך אל חשבון הבנק. האם הגדלנו קהלים, האם עמדנו במטרות המכירה ובכל שלב נתון נבחן איך אפשר למטב תוצאות ולהשתפר. קוראים לזה אופטימיזציה, אנחנו קוראות לזה החיים עצמם. 

הגעת ליעד?

מדהים! אנחנו לא נשכח לספר לך איך למנף את ההצלחה הזאת- להפוך את הלקוחות המזדמנים ל"רב פעמיים" ולא רק לאירוע אחת לשנה. איך לשמור על קשר, מה להציע הלאה ומה כדאי לתחזק בהמשך לקראת האירוע הבא.

עמותות
נתחיל בהכרות מעמיקה עם העשייה שלכם.

נבחן את כל הנכסים הדיגיטליים שלכם רגע לפני וניתן פידבק- נבדוק, נאיר, נתקן ורק אז נעבור לשלב הבא. כדי שנהיה בטוחות שיש לכם את הבסיס הכי חזק לצאת לדרך

נדבר אסטרטגיה

כדי להציב מטרות ויעדים מדידים צריך לדעת איך לגשת אליהם. מי הקהלים שלכם, איפה הם נמצאים ואיזה תוכן הם אוהבים לצרוך. איך נראית הפנייה אליהם ומה הכי ידבר אליהם בצבע, צורה וסגנון

חשיפה חשיפה חשיפה

אחת המטרות הכי גדולות של עמותות הן העלאת המודעות לבעיה או המטרה של העמותה. האם יודעים עליכם? מכירים אתכם? זה הזמן להגדיל קהילה קיימת או ליצור אחת חדשה

יאללה לשווק

נכין את גאנט העבודה בהתאם ונצא לקידום ממומן. איפה? איפה שהקהל שלנו נמצא- בגוגל, בפייסבוק, באינסטגרם. יו ניים איט.

לא פעם אנחנו נציע לכם לנהל את הקהילה בעוד ערוצי שיווק כמו אימייל מרקטינג- בטח ובטח אם תרצו שהאוהדים והעוקבות יהפכו לתורמות ותורמים בהמשך הדרך.

מדידה

עכשיו תורנו לנתח את התוצאות בדרך. האם יצרנו קהילה אדוקה ועוקבת, הגדלנו קהלים, האם עמדנו במטרות ההחשיפה והמכירה ובכל שלב נתון נבחן איך אפשר למטב תוצאות ולהשתפר. קוראים לזה אופטימיזציה, אנחנו קוראות לזה החיים עצמם. בעיקר עם עמותות.

בנייה בלתי פוסקת

חודש נוסף לפנינו, מידי חודש נעדכן את תוכניות העבודה, ניפגש לקפה ואסטרטגיה רבעונית ונמשיך במלוא המרץ ליעד הבא.

שירותים
נדבר, נכיר,נלמד אותך
נתחיל בלהבין את תחום העיסוק ובתוכו מה סל השירותים שיש לך להציע. נוודא שהחומרים מהודקים- התמחור שלך, תיאור כל שירות והמסר שהוא מעביר וכמובן ניתן הארות ופידבק לפי הצורך.
אסטרטגיה ותנאי שוק
יחד נבחר יעדים מדידים ומטרות עסקיות וכל זה לפי השלב העסקי שלך, סוג ומגוון השירותים וכמובן אפיון הקהל המדויק שלך.
נזהה את הקהל, נבין את צרכיו ועכשיו הזמן לחבר ביניהם.
תוכנית שיווקית

נבנה שלבים לפיהם השיווק יעבוד – מחשיפה ועד מכירות וניתן להם לו"ז משוער וריאלי.
משפך מישהו אמר? אז כן, זה זה. 

יאללה לשווק

עכשיו תורנו. נבנה את גאנט העבודה, נכתוב את התוכן, נתכנן קמפיינים ממומנים, נתקצב הכל ונצא לרשתות החברתיות. פייסבוק, אינסטגרם, גוגל – יו ניים איט! 

מדידה

הגיע השלב בחודש לוודא שאנחנו בקצה הנכון מול היעדים והלו"ז שהצבנו. האם הגענו לקהל הנכון, עם המסר הנכון ובטיימינג הכי נכון? האם הגדלנו חשיפה? יצרנו מעורבות? בנינו קהילה? מעולה! עכשיו לומדות מהתוצאות ומהניתוח המעמיק ומסכמות 

שיפור בלתי פוסק

הגענו ליעד? עכשיו ניפגש לקפה או זום, נבין את התוצאות, נסיק מסקנות ונצא לחודש הבא אחרי אופטימיזציה נכונה ומדידה מדויקת. 

למה איתנו

משאירים פרטים ונדבר על זה

ואם אני רוצה ללמוד לעשות סושיאל לעצמי?

עסקים שאוהבים אותנו

כלכך אוהבים שאשכרא כתבו עלינו

סושיאל בלוג

Guide the way