fbpx

מדריכים במתנה!

איפה הכי חסר לך ידע? פייסבוק? אינסטגרם? אולי עיצוב או בכלל איך לכתוב הצעת מחיר? 
כל הידע, השפע והטוב הזה זמין לך כאן להורדה בחינם. ככה, מתנה. ממני

שיהיה בכיף! 

תכנון שבועי

קפוצ'ינו סטייל

קחי מתנה! 
לוח תכנון שבועי להדפסה, בגודל A4 ישעשה את השבוע שלך לכייפי במיוחד. 
השראה, סדר וארגון- זה כל מה שהשבוע שלך צריך לא? 

איך ליצור מאגר פוסטים

איזה חלום ורוד זה היה אם לעולם לא היו נגמרים לך הרעיונות לפוסטים נכון?!

אבל מה קורה כשמאגר הרעיונות שלנו נגמר? כשההשראה יוצאת לחופשה ו..התוכן הולך ואוזל? 
ואיך שומרים על עניין, יצירתיות וערך ענק לעוקבים והעוקבות שלך?
השיטה שלי כאן- מוכנה עבורך לקריאה ויישום מיידי.

כל התורה בבחירת #

איך בחירת ה# הנכון משנה את הכל?

הי! וולקאם וולקאם.
במדריך הזה אנחנו מספרו לך על למה בחירת ההאשתג הנכון לתמונות שלך
באינסטגרם – יכולה לעשות את כל ההבדל בין פוסטים מדשדשים
לפוסטים מובילים. ובעקבותיהם כמובן – הגדלת עוקבים, פעילות ומעורבות
ופרופיל מוצלח שגדל בעקביות!

ניהול מועדון לקוחות

תקראי לזה מועדון או רשימת דיוור – אנחנו קוראות לזה קהילה!

יש מי שקוראים לזה רשימת דיוור ויש שיקראו לזה מועדון לקוחות. אנחנו קוראות לזה קהילה – שעוקבת, קוראת, צורכת ממך תוכן איכותי ואז….רוכשת!
אגב, אנחנו בגישה שכל עסק צריך מועדון לקוחות נאמן ויש לנו את השיטה המעולה שלנו לייצר אחד כזה.
כל ההדרכה, השלבים ותוכן נארז יפה יפה במדריך לניהול מועדון לקוחות.
קדימה להוריד, זה בחינם! 

לעצב מבלי להיות מעצבת

על פיקסלים, יישור והיררכיה בעיצוב. כל העקרונות שיעשו את העיצוב שלך מנחמד ל"טואווווב"

הגעת למדריך הנכון! 
כמו כל מי שיש לו או לה עסק , חובת הפרסום במדיה היא עלינו אבל..עם איזו תמונה נשלח את התוכן המושלם לאוויר העולם? מי יעצב לנו אותו? ואיך? 
איזה כיף זה לדעת לעצב את התכנים שלך בעצמך. במדריך הזה נתנו עקרונות בסיסיים וכלכך חשובים לכל מעצב\ת מתחילה.
כי הלוק של העסק שלך מתחיל בדיוק כאן!

המדריך לכתיבת הצעת מחיר

כמה פעמים שלחת הצעת מחיר שלא נסגרה ותהית האם היא בכלל הייתה כתובה נכון? לא עוד!

בשום מחקר שנעשה עד היום- לא נבדקו סגירות עסקאות בשל הצעות מחיר שפשוט לא היו טובות. אבל ממחקר שאני עשיתי, אחרי 11 שנות נסיון מול עסקים ומאות הצעות מחיר- אני יודעת שיש קשר הדוק בין הצעת מחיר שמשאירה אפקט של ואוו לבין כזו שמרחיקה מאיתנו לקוחות פוטנציאליים. אז הנה המדריך שלי עבורך לכתיבת הצעות מחיר שנסגרות. 

איזה מדריך לשלוח לך?

דילוג לתוכן