fbpx

עמוד עסקי בפייסבוק. למה כן? ואיך לא!

עמוד עסקי בפייסבוק. למה כן? ואיך לא!

"אתמול פתחתי את כל התיקים ברשויות המס, היום אני פותחת עמוד עסקי סוף סוף…"
כך אמרה לי לקוחה שמקדימה את זמנה בכל המובנים..
אז אסכם לכם את תשובתי ובה עיקרי הסיבות למה לא (!) פותחים כלכך מהר עמוד בפייסבוק.

עמוד עסקי בפייסבוק הינו כרטיס ביקור פעיל ודינמי.

 ככזה עליו להשיג מס' מטרות:

1. רושם ראשוני – על כרטיס הביקור הפייסבוקי שלכם להיראות מיליון דולר!. זה אומר- גרפיקה, צבעוניות ושפה וויזואלית (בקיצור מיתוג) מרשימים, מושכים ומגרים. רצוי אגב שהמיתוג יהיה זהה למיתוג העסקי הכולל שלכם. (לוגו, פונטים, צבע וכו'). לכן אם עדיין לא ביצעתם עבודה גרפית מיתוגית על העסק שלכם- אין לכם שום סיבה למהר לפתוח עמוד פייסבוק!

2. מקצועיות– עברנו את שלב הרושם הראשוני (המאוד קובע) וכעת למה שנשאר בעמוד שלכם לעוד כמה שניות? אם העמוד העסקי שלכם ישדר עסקים, מקצועיות והשקעה של זמן ומשאבים, אולי הלקוח הפוטנציאלי (הרי הוא הגולש) יישאר לעוד כמה שניות. בעיקר אם הוא כבר התרשם מהנראות ורוצה לקבל עוד פרטים.

  • איך יוצרים רושם מקצועי? 
    –  ע"י תיבת "אודות" נכונה ותמציתית
    –  לחצן ליצירת קשר
    –  אלבומי תמונות או סרטונים רלוונטים לעיסוק שלכם
    – מידע מקצועי על שירותים\ מוצרים\ הרצאות או קורסים
    – אולי אפילו חנות או פירוט השירותים שלכם, קטלוג מוצרים או חיבור לרשתות נוספות.
    בקיצור- עבודת הכנה.
    אם אתמול פתחת את העסק ועדיין אין לך "סל מוצרים" מתומחר וגמור, אין טעם לפתוח עמוד בפייסבוק! 
    השאלות לא יאחרו לבוא..

    הגולש התרשם, קרא קצת עליכם והתרשם עוד טיפה ו…מה עכשיו?
    3. מסר שיווקי נכון!
    דאגי שהמסר השיווקי שלך אינו אגרסיבי מידי (כמו כיתוב ענק בתמונת הנושא של "התקשר עכשיו!!!!!!")
    אבל גם לא בלתי נראה (איפה הטלפון של בית העסק? אני לא רואה אותו..). דאגי שהמסר השיווקי שלך "יטפטף" אט אט לתוך פוסטים, קישורים, פתקים או תמונות. הגולש לא מחפש שידחפו לו מוצרים בכח, הוא רוצה ללמוד עליהם בעדינות ולקבל החלטות עם "עזרה" קטנה מצדכם.
    עדינות שיווקית זה שם המשחק, וגם תכנית שיווקית ייעודית לפייסבוק רצוי שתהיה מוכנה מבעוד מועד…
    לא למהר כבר אמרתי?
    4. תוכן, תוכן, תוכן!  נכון, הפוטנציאל הגלום בפרסום בפייסבוק הוא עצום, אבל אם תנצלו אותו רק כדי "לפרסם" תאבדו גולשים (ולייקים) מהר מאוד. דאגו לתכנים מעניינים, מקצועיים וגם קצת פחות פורמליים, רציניים וגם יותר "קלילים". 
    שימי לב לגוון ללקוח את החוויה מהעמוד שלך והכי חשוב- תני לו ערך מוסף!  משמעות למה שיש לך לומר.
    היי נדיבה! חלקי עם העולם את האוצר הגלום במוחך, כל פעם קצת. טיפין, טיפין. השאירו אותו עם טעם של עוד…

    ויש עוד, תמיד יש עוד, כמו בחירת שם נכונה לפייסבוק, איך מגדילים כניסות לאתר באמצעות העמוד העסקי שלכם, מה מפרסמים וכל כמה זמן- אבל הנה אני משאירה אתכן עם טעם של עוד…

    לעוד תובנות והדרכה על שיווק נכון ברשתות חברתיות ובכלל…מוזמנות להיכנס לעמוד הפייסבוק שלנו
     ולפרגן בבוהן בכניסה!

נתראה בפייסלנד 🙂

Guide the way
דילוג לתוכן