fbpx

לתחזק עמוד עסקי.

לתחזק עמוד עסקי.

נשמע כמו משהו שעושים ככה בין לבין, כי מה הבעיה להעלות פוסט רגע ולספר על מה שעובר עלינו או מה שאנחנו מוכרים?

אז זהו, כשמדובר בפוסט אחד וואלה, לא נורא.

אבל מה קורה כשפייסוש אומר לנו מאוד בבהירות: 'חברים, מתחת ל-3 פוסטים בשבוע לפחות, אני לא ממש סופר אתכם..' פה מגיעה הבעיה.

הנה כמה עצות שלנו, כדי להפוך את זה למשימה יותר קלילה:

📌נקודות מבטעל כל נושא אפשר להסתכל מכמה נקודות מבט. בחרו נושא ומצו אותו מכל הכיוונים. לדוגמה, כבעלת העסק אני יכולה לספר על האני מאמין שלי, על ההשכלה וגם על מה שעובר עליי בחיי היומיום. הופס, 3 פוסטים שונים בלי להתאמץ כמעט.

📌לא לחכות למוזה!- נכון, כתיבה לפעמים מצריכה מוזה, אבל בינינו, ככה לא נכתבים ספרים. כתיבה זו גם עבודה. אז שבו, פנו לכם יום שמיועד לכתיבה (או שעה בכל יום לדוגמה) ותכתבו. לפעמים לא תעופו על מה שיצא, אז אולי תלמדו מזה קצת לשחרר או שפשוט תחזרו לזה למחרת, תשכתבו בקטנה ויאללה, שחררו את הידע שלכם לאוויר העולם.

📌להתמקדלהחליט מראש מה המטרות השיווקיות שלנו לתקופה הקרובה ולהתאים את התכנים אליהן. אם ברור לנו מה המטרה, קל יותר להתכוונן לתכנים ולייצר אותם. בין לבין אפשר להעלות חוויות מהיומיום ושאר ירקות, אבל כשיש בסיס להסתמך עליו, הרבה יותר קל להגיע לתוצאות וגם לשדר מסר ברור לעולם מה יש לנו להציע.

יש לכם טיפים משלכם לתחזוקה שוטפת של העמוד העסקי? מוזמנים לחלוק איתנו.

מרגישים שזה היה ממש על קצה המזלג והייתם רוצים לקרוא עוד? כנסו ללינק, השאירו לנו פרטים והמדריך שלנו ליצירת השראה בלתי נדלית (כמעט) יגיע אליכם ישר למייל.

מחכות לשמוע פידבקים 🙂

Guide the way
דילוג לתוכן