fbpx

קמפיין גיוס המונים – עוד יתרונות מעבר לכסף

קמפיין גיוס המונים – עוד יתרונות מעבר לכסף

גיוס המונים זו רכבת הרים מטורפת של 30-35 ימים (למה לא יותר? כל זאת ועוד בפוסט אחר…), היא מביאה אותנו מחלום להגשמה- בין אם זה ספר שירי ילדים (מושלם במיוחד כמו פרויקט הספר של נוני ופורטונה – יד שניה, וינטג' וקפה), שמירה על היונקים הימיים, הקצאת תקציבים לבריאות הנפש או כל מטרה אחרת.

קמפיין גיוס המונים זה לצאת מנקודה אחת, כשיש לך רעיון או חזון ולסיים עם כסף ביד (ספוילר: שם רק מתחילה העבודה הקשה באמת).

אבל לתוצאה הברורה הזו, שלשמה בד"כ מתכנסים ויוצאים לנסיעה ברכבת המטורפת הזו, אנחנו מגלות כל פעם מחדש שמתלוות עוד תופעות (או תוצאות) לוואי מדהימות, שמלוות את המגייסים והמגייסות הרבה הרבה אחרי שאנחנו יוצאות מהתמונה.

💡 קהילה תומכת: לבנות קהילה, מי כמונו יודעות, זו עבודה

למצוא את הא.נשים שמתחברים באמת לרעיון שלך, לייצר תשתית לשמירה על קשר יציב (דיוור, מועדון לקוחות, מדיה חברתית ועוד). זה לוקח זמן. הרבה זמן.

בגיוס המונים זה קורה תוך חודשיים- שלושה ומקבל דחיפה עצומה בתקופת הקמפיין עצמו. תהליך בניית הקהילה שלוקח שנה או יותר- מואץ במיוחד ומושקעים בו משאבים רבים. תוצאותיו הם קהילה קיימת לטווח ארוך שתעקוב, תתעניין, תתמוך ותרכוש גם בהמשך. 

💡 באזזפתאום שומעים עליך בכל מקום! חודש אחרי סיום גיוס ההמונים שלנו עם עמותת זה בנפשי, התרגשנו לגלות אותם בכל משחק כדורגל של ההתאחדות- כרוז שמקריא טקסט על העמותה, מסביר על חשיבות תחום בריאות הנפש אצל ילדים ובני נוער, מתארחים בתכניות טלוויזיה ובכתבות, משתתפים בדיונים בכנסת.
כמה שקמפיין מוצלח יכול לעשות הדים וגלים ובתוספת יח"צ איכותי בעקבות ההצלחה- יכולים לתת דחיפה שיווקית מטורפת וחומרי שיווק לעוד חודשים רבים בהמשך. 

השבוע שמענו את זה שוב- ה'ריקושטים' האלו, שמגיעים, כשבמשך שלושה חודשים המגייסים "עובדים" בלספר לעולם על החלום שלהם בעיניים נוצצות, וכשהעשייה מכל הלב- זה לא יכול שלא לגעת ולהגיע למקומות שימנפו את ההגשמה עוד ועוד.

💡 חידוש קשרים ישניםזה מתחיל מ"לא נעים" ומסתיים ב"איזה כיף! פתאום תמכו בי א.נשים שלא שמעתי מהם שנים", "פתאום קיבלתי הודעות כמה הפרויקט שלי נוגע ללב/ חשוב/ מרגש". הם יוצאים לעולם עם החלום שלהם ומגלים כמה הוא לפעמים ממש לא רק שלהם.. כשמדובר בגיוס המונים לעמותות זה אפילו מרגש יותר לשמוע ולראות א.נשים מהעבר גאים בעשייה שלך ופתאום מתוודעים אלייך מחדש. תמיכה היא תמיכה -בין אם בעסק שלך או בעמותה שהקמת וזה תמיד מרגש. 

💡 חידוד מסריםכמעט בכל קמפיין אחד הפידבקים שאנחנו שומעות הוא שהמסרים התחדדו. לעיתים אפילו קיבלו תפנית חדה ומדויקת יותר מבעבר.

השאלות שאנחנו שואלות את המגייסים והמגייסות במהלך הקמפיין, המסרים שהם צריכים להוציא לאוויר העולם, המטרות שאנחנו מזקקות איתם- זה מביא אותם להבין הכי טוב ואולי יותר טוב- את המהות. תהליך מזורז של מיצוי משמעות ועשייה אפשר לקרוא לזה. מהנקודה הזו היישום פשוט יותר והדרך להגשמה ברורה.

💡 גילויים על עצמנובמהלך התהליך אנחנו פתאום מגלים דברים חדשים על עצמנו (או מחזקים את אלו שידענו ואנחנו גאים בהם יותר!). צריך לשווק ולמכור? משווקים, מוכרים, אבל לא זונחים את האני מאמינ.ה רק "כי צריך". נכון, יש דברים שנמליץ עליהם ללקוחות, יש תהליך מובנה, אנחנו מכירות אותו ויודעות איך הוא מתנהג, אבל לכל אחד ואחת מתאים שיווק קצת שונה.

כמו בכל ערוץ או תהליך שיווק- תשתדלו אף פעם לא להקשיב למי שאומר ש"כל עסק חייב!", כי לא, הדרכים של כולנו לא יכולות להיות זהות. ואיזה כיף שגם הלקוחות שלנו מרגישים מספיק בנוח להגיד מה שהם מרגישים ואיך היו רוצים שזה יראה. אחרי הכל, אנחנו רק מלוות בדרך מדהימה שלהם 😃

לא יודעות מה אתכן, עם תופעות לוואי כאלו אנחנו מוכנות לקום כל בוקר…

מעניין מה יהיו תופעות הלוואי בגיוסים הקרובים שלנו. מתרגשות לגלות! 

Guide the way
דילוג לתוכן