fbpx
Guide the way

עמותת מונא -יוצרים מרחבים לשינוי

עמותת מונא

בואו נדבר מספרים

כמה רצינו לגייס?

₪450000

כמה גייסנו באמת?

₪201900

אחוזי הצלחה:

45%

כמה אנשים תרמו:

321

קצת על הגיוס

עמותת מונא היא יוזמה חברתית טכנולוגית בפריסה ארצית, בה אנו פועלים מדי יום לקידום ושילוב אוכלוסיות בתעסוקה בהייטק ובתעשייה המתקדמת.

במרכזי הלימוד וההכשרה הם מעניקים ידע, התנסות מעשית ומיומנויות הנחוצות להשתלבות בחברות הגדולות במשק, כבר מגיל צעיר. לאורך השנים הם מלווים אותם מכיתה ז' ועד גילאי בוגרים ובוגרות.

כשצעירים וצעירות אלו, המגיעים מהפריפריה ומאוכלוסיות בתת-ייצוג, נחשפים לטכנולוגיות ורוכשים כלים וידע בתכניות שלנו, הסיכוי שלהם להשתלב בתעסוקה איכותית עולה.ההשפעה נרחבת: עליהם, על בני משפחתם, על הסביבה בה הם חיים, על התעשייה בישראל. בקיצור- על כולנו.

גיוס ההמונים של העמותה כלל את שני המגזרים – הערבי והיהודי וגם את המגזר העסקי איתו פועלת מונא בשיתוף פעולה ובהשמה שוטפת של הבוגרים והבוגרות של התוכניות.

שתי חברות גדולות במשק יצרו שת"פ מעניין ומרגש בדמות מאצ'ינג. כלומר כל שקל שגוייס הוכפל ב 2.

מדהים!

הגיוס המיוחד הזה היה בשיטת גיוס גמיש – כל סכום שמגוייס מתקבל לידי העמותה.

על פניו העמותה גייסה 50% מהיעד המקורי אולם המאצ'ינג שילש את הסכום ולמעשה גוייסו למעלה מ 600 אלף שח! מדהים לכל הדעות 🙂

המלצה
העבודה עם צוות גייד דה ווי, ובראשן טל ומורן, על קמפיין מימון ההמונים שלנו הייתה מצויינת. המומחיות והמקצועיות שלהן באו לידי ביטוי בכל שלב- מעבודת ההכנה והאסטרטגיה לקמפיין ועד הליווי והתמיכה במהלכו. עבודת הסושיאל שנעשתה בעמוד הפייסבוק שלנו הגדילה את הקהלים שלנו ולשמחתנו הצלחנו לגייס מעל 200,000 ש"ח. אנו בהחלט ממליצים עליהן בחום לכל מי שמתכנן לצאת לקמפיין גיוס המונים. ניצן וולף מנהלת תוכניות מונא- חלל לשינוי
דילוג לתוכן