fbpx

כל התשובות לכל השאלות. כמעט

#אנירקשאלה

אז סושיאל. איך זה עובד כל הסיפור הזה?

אספנו את כל השאלות הבאמת נפוצות שלכן וענינו על כולן כאן כדי שיהיה קל ופשוט.
עדיין נותרת עם שאלה פתוחה? אנחנו זמינות לשאלות בווטסאפ, במייל או עם יונת דואר. (רק בבקשה שימי לה וויז מדויק הפעם טוב? בפעם הקודמת היא הגיעה לבניין ליד ונשארה לקשקש עם כל היונים שם שעות).
אנחנו עונות בכיף ובשמחה! 

כן. באמת חייבות. תוכן אורגני מעולה ככל שיהיה, לא יגיע לקהל היעד שלו ללא תשלום לפייסבוק.
כמו כל ארגון רווחי גם פייסבוק רוצה להרוויח ואין לה אינטרס לתת לנו חשיפה בחינם.
בתמורה לתשלום הזה אנחנו מקבלות את היכולות ומבחר גדול מאוד של אפשרויות פילוח קהלי יעד, מדוייקים ככל האפשר ויכולות מתקדמות להגיע לקהלים דומים, מתעניינים וחוזרים. ממש כמו עץ שנופל ביער ולא משמיע רעש- כך גם תוכן אורגני בעמוד עסקי- בלי קידום ממומן הוא כאילו לא קיים.

תקציב מדיה הוא הסכום שאנחנו מקצים עבור התשלום למדיה החברתית – לפייסבוק, לגוגל, לאינסטגרם וכו'. 
אנחנו ניתן לך הערכה של תקציב מומלץ ועם הזמן נוכל לתקן, לשנות או להגדיל את התקציב בהתאם לתוצאות, להתנהגות הקהלים שלך ולעלויות. התקציב יכול להשתנות גם לפי מועדים מסויימים, תקופות חגים או בחירות לא עלינו ואנחנו נדאג להתריע מראש על עליית מחיר או הורדת תקציב. 

בהצעת המחיר שלך ישנה הערכת מחיר לתקציב הזה והיא אינה כלולה בעלות השירות שלנו. התקציב הזה משוקלל בנפרד ומשולם ישירות לפלטפורמה הייעודית באמצעות כרטסי אשראי. 

לא בשבוע הקרוב. וברצינות – שיווק לוקח זמן ודורש סבלנות. כזו שצריכה להספיק ל 3 חודשים ראשונים של בנייה.
כן, יש כאן המון עבודת ניסוי וטעיה גם תהייה ובעיקר יש כאן עבודה על בניית קהלים וקהילה, ניסוח מסרים וקריאייטיב, יצירת תוכן מחבר ואיכותי ועוד.

שימי את עצמך רגע במקום הלקוח\ה הפוטנציאליים שלך- האם בפעם הראשונה שתראי מודעה של עסק זה או אחר- מיד תרכשי? האם מייד תסמכי עליו או עליה, תני בהם אמון מלא ותוציאי את הארנק? סביר שלא.
אבל אחרי שתחשפי כמה פעמים לתכנים שלו\ה, בהנחה ותאהבי אותם, תכירי מקרוב יותר את איכויות של העסק או של המוצר, מזוויות שונות – אז, השכנוע האמיתי מתחיל. זה נקרא חימום קהלים או הבשלה וזה כאמור…לוקח זמן. 

בטח שלא בלייקים! תוצאות נמדדות ביחס למה שהגדרנו אותן בתחילת הדרך כמטרות, אבל לא רק.

על הדרך נבחן פרמטרים נוספים כמו גדילת המעורבות, צמיחת הקהילה, לידים שלא כיוונו אליהם כלל.
דוגמא קלילה תהיה- בחרנו למכור שירות מסויים והגדרנו 5 כאלה בחודש. בפועל הגיעו 10 לידים מתוכם נסגרו 3 לשירות הזה.
אבל!
עוד 3 לקוחות סגרו על שירות אחר שלך. האם זו הצלחה? בהחלט! האם נעשה משהו בנידון? בהחלט. בחודש הבא נגדיר מטרות מחדש, כולל את "תופעות הלוואי" של ההצלחה ומשם נוכל לכוון גבוה יותר ולהנות מהדרך. 

מטרות שקשה יותר למדוד כמו מוניטין, העלאת מודעות וחשיפה פוטנציאלית- נוכל להעריך בדרכים שונות.

זה תלוי למי. אלינו? אין התחייבות חוזית לפרק זמן או תקופה. כלומר- טוב לך? נהדר! מוזמנת להישאר איתנו ויחד נעשה פלאות בשיווק שלך. לא מסתדר? משהו לא עובד לך? הכל טוב, אין לנו שום עניין להחזיק מישהי\ו כשהם לא מרוצים. 
מה כן אנחנו ממליצות? לתת לפחות 3 חודשים של נסיון לנושא. שיווק הוא עבודה לטווח ארוך ונדרשת בנייה ארוכה ומלמדת בדרך. תני לו צ'אנס. 

ומה בכל זאת ההתחייבות שלך? לעסק שלך! להיות זמינה וסבלנית לשלב הלמידה, לבוא בחיוך וגישה טובה ולהאמין בתהליך. 

ובכן אחרי יותר מעשור בשיווק דיגיטלי אפשר לומר שראינו כמעט הכל. נגענו במגוון רחב מאוד ומגוון מאוד של תחומי עסקים. נכון, העסק שלך אולי נישתי (או שלא) אבל גם אם מעולם לא כתבנו על צינורות 10 צול (דווקא כן כתבנו) או על טקס קקאו בקוסטה ריקה (בטח שכתבנו!) – יש לנו היכולת לעשות מחקר שוק מקיף, ללמוד את התחום והנושא ואת העסק שלך בפרט ולהיעזר בך בכל שאלה מקצועית שיש כמובן. הלקוחות שלך לא ירגישו שמעולם לא שמענו על המכשיר שפיתחת או שלא היינו בריטריט שלך …עדיין….(לפחות עד שתזמיני אותנו כן?) 

התשובה היא בד"כ לא. אלא אם מדובר בניהול קהילה. 

למה לא? העבודה בקבוצות היא עבודה פרטנית ואישית שנעשית ב99% מהמקרים מהפרופיל הפרטי שלך. לנו כסוכנות אין גישה לפרופיל שלך ואנחנו מאמינות שזה גם לא מקומנו. פרסום בקבוצות יהיה יעיל רק כאשר הוא יגיע אחרי מעורבות אישית, מענה על שאלות והשתתפות פעילה בקבוצה. (וזה אחרי שאנחנו מנהלות קבוצות פייסבוק גדולות כבר שנים רבות). לכן פרסום בקבוצות הוא עלייך. נשמח להנחות אותך בהתנהלות מניבה ונכונה בקבוצות כמובן! כל השאר עלינו. 

הנה תיקון חשוב. התכנים הם שלך! שילמת עליהם והם לחלוטין לשימושך האישי. נכון שאנחנו כותבות ומעצבות אותם אבל הם עבורך ולשימושך מעתה ועד עולם. אגב- כך גם כל הדאטה שנאספת כתוצאה מקמפיינים, לידים ועוד- הכל שלך ונעשה (באמצעות גישה חיצונית) מהחשבונות שלך. סוכנות דיגיטל שעובדת איתך מחשבונות אשר לך אין גישה אליהם ואינם בבעלותך – ובכן, ממליצות להתרחק. 

דילוג לתוכן