מנהלות חשבון אינסטגרם פעיל? גם אנחנו!
מניסיוננו, זו אחת הפלטפורמות השואבות (ויש שיאמרו המתישות) שיש.
למה?
ראשית כי הפעילות מתחלקת לשני לוקיישנים – פיד וסטורי. וזה עוד לפני שהגענו לצילום ועריכת וידאו.
שנית כי הויזואליה חשובה בטירוף וכל תמונה, פילטור, ריטוש ועיצוב לוקחים זמן.
ושלישית כי חקר האשתגים זו חתיכת חפירה סיזיפית!
אז איך נחסוך #זמן יקר בניהול חשבון אינסטגרם מקצועי?
** טיפ ראשון בסדרה **
מקבצי האשתגים בחבילות מוכנות מראש!
אי אפשר לדלג על שלב המחקר- יש לו חשיבות עצומה בהגדלת החשיפה שלנו וההתחנפות לאלגוריתם. הרי מישהו צריך לעזור לו להציב אותנו גבוה בחיפושים לא?
לנו מאוד עוזר להכין מחקר האשתגים ראשון מבעוד מועד. ברור, את זה כולם עושים.
אבל היתרון המשמעותי הוא להכיר את אופי התוכן שאתן עתידות להעלות ואז להכין מראש חבילות האשתגים.
מקבצים מוכנים לכל פוסט שתרצו להעלות בקרוב. שמורים במקום נגיש (טבלת אקסל, בקבוצת ווטסאפ עם עצמכן או בפתקים של הנייד, הכל הולך)
(שימו ♥️ לעמוד בכללים של כמות האשתגים, גיוון, איכות, גודל והתאמה לנושא. ברור שנרחיב על זה בפוסט הבא…)
הכינו מראש 10 חבילות כאלה,
בנות 15 האשתגים (כלומר משאירים 5 מקומות פנויים להתאמה מירבית לקונספט והאשתגים של הרגע האחרון) ושמרו אותן במקום שהכי נח לכן.
בכל העלאת פוסט לאינסטגרם (כולל רילז כמובן) בחרו חבילה רלוונטית לפי נושא והתוכן שלכן
והנה חסכתם 10 דק' במקרה הטוב. או הרבה יותר אם אתן מתזמנות תוכן מראש.
שווה נכון?
טיפ המשך שחייב לבוא עכשיו הוא כמובן בדיקת נתוני השימוש שלך. את החבילות האלו תצטרכי לדייק מידי תקופה ולבחון איזה האשתגים מביאים הכי הרבה תנועה לתוכן שלך.
לצערנו אינסטגרם לא משחררת לנו את המידע: איזה האשתג בדיוק הביא לנו את התנועה המירבית, אבל את יכולה לבחון את זה לפי קבוצות.
לאורך זמן (ההמלצה שלנו היא לפחות חודש, או לפחות פעמיים של שימוש בכל קבוצה) תוכלי לבדוק איזו קבוצה מביאה הכי הרבה טראפיק.
השלב הבא יהיה להתמקד בקבוצה הזו ולהחליף בה בכל פעם 2-3 האשתגים ואז…הבנת את הרעיון- בדיקה חוזרת של השינוי.
אם המקבץ המחודש היה יעיל יותר, יש לך אינדיקציה לגבי ההאשתגים החדשים. ואם לא, חוזרות לשולחן העריכה.
אז לקראת הטיפ שלנו מוזמנות (ומוזמנים) להוריד את מדריך ההאשתגים המצוין שלנו כאן באתר ולהגיע מוכנות.
אה, ואל תשכחו לבקר אותנו באינסטוש כן?